• +90 546 744 74 74
  • murat.akyol@akyolbilisim.com.tr

    Kurumsal Bakım Anlaşması

    Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

    Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

    Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?

    İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken, tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

    Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

    Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Messenger Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.

    Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

    Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

    Bakım Onarım Anlaşmasının Avantajları

    Sınırsız Destek : Müşterilerimiz, anlaşma kapsamında sınırsız çağrı ve yerinde destek hakkında sahiptirler.

    Destek Önceliği : Verilecek desteğin anlaşma kapsamında belirtilen zamanlar dahilinde verilmesini taahhüt eder.

    Çözüm Garantisi : Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli sorun çözümlenmesi hakkında sahiptirler.

    Fiyat Avantajı : Anlaşmalı müşterilerimiz, anlaşma kapsamı dışında verilen hizmetlerde fiyat avantajına sahiptir.

    Proaktif Bakım : İşletim sisteminden kaynaklanan sırunların ve üretice tarafından hazırlanan güncellemelerin (service pack , bios update, patchler vb.) zamanında yapılmasından sorumlu olacaktır.

    Proje Danışmanlığı : anlaşma süresi boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri konularında uzman danışmanlar tarafından talebiniz doğrultusunda destek sağlanacaktır.

    7x24 Opsiyonu : Mesai dışı destek gerektiren kritik sistemler için müşterilerimize 7x24 opsiyonu sunmaktayız.

    Yedek Parça opsiyonu : Kritik sistemler için önceden belirlenen (müşteri yerinde veya şiretimiz bünyesinde bulundurulacak) yedek ünitelerle arıza durumunda sistemin işleyişinin aksamamasını sağlayacaktır. 

    Bakım Anlaşması

    Bakım Anlaşmasının Avantajları

    > Sınırsız Destek, Destek Önceliği, 

    > Çözüm Garantisi, Fiyat Avantajı,

    > Proaktif Bakım, Proje Danışmanlığı, 

    > 7x24 Opsiyonu, Yedek Parça opsiyonu